Novinky: Pozor!! Pozor!! Pro orientaci ZDE krátký přehled novinek
Pozor!! Právě probíhá čistka neaktivních postav ZDE

Rasy

12. října 2012 v 19:32 | Lanna Carter
Zde máte popis několika základních ras, které by se tady měly vyskytovat. Ovšem
pokud příjdete s nějakou novou, určitě nám ji do přihlášky napište a my
podumáme o tom, jestli ji tu přijméme nebo ne. Ve většině případů bych ale
očekávala kladnou odpověď, pokud se nebude jednat o něco jako Predátor nebo
o jiného podivného emzáka.

Pak si taky můžete všimnout, že každá rasa je specifikována jako
světlá-neutrální-temná. Do hry jsme to přidaly, abychom vám kdyžtak pomohly
vybrat klan, jelikož jak jste si možná všimly, Elämä a Äiti jsou klany s takříkajíc
dobrou aurou a Juuri je klan s aurou zlou. Proto nerady vidíme například
obyčejné elfy v Juuri, jelikož elfové jsou zkrátka založením opravdu světlí.
Vysvětlivky:
Světlá rasa: Je to rasa, která už svou přirozeností je stvořená k dobrým skutkům.
Neutrální rasa: Tam patří takoví, kteří nejsou ani příliš dobří, ani příliš zlí. Jsou
to samozřejmě např. lidé, kteří se nenarodily ani k vykonávání velkého dobra,
a stejně tak ani k vykonávání velkého zla.
Temná rasa: Opak světlé rasy, jsou stvořeni ke zlým skutkům.

Lidé

Člověk je zkrátka člověk, jakého znáte z reálného života. Kromě tří magických
schopností, které má každá postava ve hře, neoplývá ničím zvláštním.

Původ: Jak jinak, než že se narodí dvěma lidem.
Rasa: neutrální

Elfové

Tato rasa je považována za půvabnou, vznešenou a obecně krásnou - těžko byste
narazili na elfa, který by na vás fyzicky nezapůsobil. Krom toho, že vás hned
zaujmou, jsou jejich hlavním rysem špičaté uši. Ovšem jejich krása nespočívá
pouze ve vzhledu, ale i v jejich chování. Působí za každých okolností rozvážně
a dobře, aniž by jevili známky jakéhokoliv psychického vypětí nebo vzteku.
Elfové jsou velice citlivý na své prostředí a milují přírodu, kterou také více
méně uznávají jaké své božstvo. Jsou to vynikající válečníci a především skvělí
lučištníci. U nás není tato rasa nesmrtelná, nýbrž "pouze" dlouhověká. Pro
orientaci, čerstvě dospělý elf může mít něco kolem 150 let.

Původ: Narodí se dvěma elfům.
Rasa: světlá


Trpaslíci

Na rozdíl od elfů tihle rozložití a malí lidé nepůsobí elegantně ani trochu. Možná se
vám právě naopak občas zacukají koutky nad jejich šíleně neposlušnými vlasy
nebo plnovousem, který si často nechávají narůst. Ovšem co ztrácí na vzhledu,
získávají na respektu, který si vybudují. Platí za velice dobré bojovníky na blízko,
ovšem mizerné lukostřelce. Zkrátka jejich hlavní doménou jsou většinou sekery
nebo mohutné kladiva, jež si často kovají sami. Trpaslická ocel platí za tu nejlepší,
co lze dostat. Jsou stejně jako jejich vysocí přátelé dlouhověcí a dospělost
naplní zhruba ve stejném věku.

Původ: Narodí se dvěma trpaslíkům.
Rasa: neutrální


Upír

Tato rasa je na rozdíl od předešlých dvou nesmrtelná, ovšem život upíra je
poměrně riskantní, protože nikdy nevíte, jestli vás nepřepadne příbuzný vaší
oběti. Ale pokud se tak stane a vy se budete chtít na pár let někam uklidit,
není problém - upíři dokáží strávit i několik staletí v hluboké hibernaci,
kterou používají i v případě regenerace. Jejich proměna jim dává jisté
schopnosti navíc, například to, že se nepopálí, když vezmou do ruky horký
předmět. Tito tvorové se vyznačují podobně jako elfové fyzickou krásou,
jenže na druhou stranu také velmi temnou aurou, kterou alespoň trochu
magicky vnímavá osoba vycítí. Mějte však na paměti, že přeměna na upíra
je velmi bolestivá, dlouhá a je potřeba psychická příprava, abyste ji přežili.
Proto se málo kdy najde upír, který byl přeměněn nedobrovolně a
najednou, jelikož takový člověk nemá téměř žádnou šanci na přežití.

Původ: Po kousnutí. Jak je však psáno výše, tak přeměna je dlouhá,
bolestivá a vaše postava se upírem musela stát dobrovolně.
Rasa: temná


Vlkodlaci

Vlkodlaci jsou lidé, kteří se dokáží ze své vlastní vůle proměnit na nadprůměrně
velkého vlka. Ovšem tato proměna je velmi bolestivá, protože se při ní přeskupují
kosti a svaly na jiná místa. Obecný mýtus, že vlkem se člověk může stát jen
o úplňku, není pravda. O úplňku se vlkodlak proměnit musí, nemá na výběr, dá
se to nazvat jako "volání měsíce". Ale protože jeho vlčí stránka je vždy přítomna,
může se proměnit v jakoukoliv dobu - jen, jak bylo zmíněno, to moc často nedělají
kvůli bolestivé proměně.S jeho druhou zvířecí stránkou také úzce souvisí jeho
charakter - pokud se vlkodlak moc dobře neovládá, je lepší se mu vyhnout,
protože by se vlk v něm mohl až příliš uvolnit a to by pro vás mohlo mít velmi
vážné následky.

Původ: Podobně jako u upíra po kousnutí. Tady však neplatí dobrovolná přeměna,
jelikož vlkodlaci se velmi rádi zakousávají i do maličkých nemluvňat. Ne vždy však
takové dítě pak skončí mrtvé.
Rasa: temná


Démon

Tohle je velmi široký pojem, protože démoni mohou být pouze jen jako "stíny", nebo
i jako hmotní tvorové. Stíny nebývají logicky hmotné, a proto obvykle posednou
člověka a ovládají jeho chování. Pokud má takový člověk dítě, to má démona
jako svou druhou vlastní stránku, které se nejde zbavit. Takovýto lidé jsou
často výbušní, nespolehliví a egocentričtí. Jsou dlouhověcí s tím, že dospělosti
dosahují stejně jako lidé. Jejich největším problémem je, že od normálních lidí
nejdou nějak rozeznat, dokud neukáží své démonické já.

Původ: Jsou dva způsoby, jak se člověk může stát démonem. Buď už se tak narodí
(má oba rodiče démony), a nebo se rozhodne pro přeměnu. Jak ale taková přeměna
probíhá? ... Je to složitý rituál, který může být proveden jen za přítomnosti dalšího
démona. Platí zde také, že člověk jde do toho dobrovolně. Kdyby nešel, nemusí
démona (kterého si představte jako stín) přijmout a pak člověk může taky umřít.
Rasa: temná


Půlčíci

Sem patří půlelfové, půltrpaslíci a půldémoni - obecně platí za to, že tyto rasy jsou
zkřížené s lidmi. Dědičnost schopností záleží na síle genů rodičů. Pro příklad půlelf
může být dlouhověký, ale stejně tak nemusí. Půltrpaslík může být malý, ale může
mít také dobré dva metry po svém otci. Je to složité, takže pokud si vyberete
jednu z těchto tří ras, můžete si s nimi dělat takřka co chcete. Mějte ale
napaměti, že společnost tyto osoby nemá moc ráda, vždyť prakticky nikam
napatří.

Původ: Tam je to celkem jasné, půlčíci se narodí. Jakým dvěma rasám záleží
jen na vás (kromě tedy upírů a vlkodlaků, platí totiž zde, že ti nemůžou mít
své potomky).
Rasa: Tady je to docela složité. Jelikož půlčíci často dědí vlastnosti obou ras,
těžko pak říct, jestli jsou světlí-neutrální-temní. Záleží snad na tom, která
rasa u něho převládá. Jestli démonská, budou temní. Jestli elfí, budou světlí,
atd.


Zvířata

Poslední krátký odstavec bych ráda věnovala opět zvířatům. Jak jsme již několikrát
psali, můžete hrát i za zvíře s lidskou inteligencí. Nezapomeňte však, že například
průměrný věk psa se pohybuje mezi 13 - 15 lety, které mu v tomto případě zůstávají,
takže takový 10 letý psík už má své nejlepší roky za sebou. Jako příkad můžeme
uvést zvířata z Narnie.

Původ: Narození dvěma zvířatům.
Rasa: neutrální

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama